به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دفتر آیت الله حسین مظاهری، این مرجع تقلید در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری تأکید کرد و گفت: شهرداری برای موفقیت در برنامه خدمت‌ رسانی به مردم و پیشبرد اهداف متعالی شهر، به کمک و یاری فکری و عملی اعضای شورای اسلامی شهر نیاز دارد.
وی تاکید کرد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر با دلسوزی، به نقاط قوت فعالیت های شهرداری توجه ؛ و اشکالات و نواقص را با نظارت آگاهانه و تذکر دلسوزانه و با خیرخواهی برطرف کنند، همگی در عرصه خطیر خدمت به مردم موفق خواهند شد.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی، مسئولان خادمان ملت هستند و در دوران تصدی خود و خدمت به مردم در امتحان الهی قرار دارند.
این مرجع تقلید تصریح کرد: همانطور که خدمت به مردم، ثواب فراوانی دارد، کوتاهی در خدمت، بی‌ اعتنایی و ایجاد بن ‌بست و کارشکنی در امور آنان ، موجب غضب الهی است و عذاب اخروی به همراه خواهد داشت.
آیت الله مظاهری با تأکید بر اهمیت جایگاه شوراهای شهر در عرصه خدمت‌ رسانی به مردم و اصلاح و تنظیم امور شهری و شهرداری، ارزش والای خدمت به خلق خدا و رسیدگی به نیازهای مردم در تعالیم قرآن و عترت را یادآور شد و خطاب به اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: اگر بتوانید با خدمت به مردم، گره‌ ای از مشکلات آن ها باز و دل آنها را شاد کنید و به اندازه توان، نارسایی ‌های موجود را رفع کنید، ارزش و ثواب آن بنابر تصریح روایات اهل‌ بیت (ع) از حج و عمره مقبول بالاتر است.
وی با اشاره به خطیر بودن مسئولیت و تعهد در قبال مردم و رأی دهندگان ، گفت: اقتضاء دارد تا اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان شهری، اخلاص و تقوا را در تمام مواضع و اقدام های خود رعایت کنند.
این مرجع تقلید، استمداد دائمی از هدایت و توفیق الهی را ضروری دانست و افزود: همه باید برای برخورداری از هدایت الهی، خود را در معرض آن واقع کنند و با استمداد از پروردگار متعال و با دعا و توسل، خود را مشمول هدایت و توفیقات خداوند سازند.
اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان روز یکشنبه پس از برگزاری سومین جلسه علنی این شورا، با آیت الله حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید دیدار کردند.
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان دارای 13 عضو است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.