به گزارش ایرنا، روابط عمومی دانشگاه آزاد نجف آباد روز جمعه به نقل از رضا نصیری اضافه کرد: در این همایش که برای اولین بار در کشور با عنوان
' شمیم بصیرت ' و از روز شنبه آینده به مدت 6 روز برگزار می شود، بیش از700 دانشجوی فعال در عرصه فرهنگی شرکت می کنند.
وی افزود: این همایش، فرصت مناسبی است تا پایه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شود.
نصیری اظهارکرد: شرکت کنندگان در این همایش علاوه بر تعامل با یکدیگر در گارگاه های تخصصی که با محوریت موضوع های روز فرهنگی کشور برپا می شود، شرکت خواهند کرد.
وی، تبیین سیاست های فرهنگی اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، پرورش نخبگان فرهنگی، تحکیم پایه های فرهنگی و اعتقادی و مشارکت و هم افزایی دانشجویان، هماهنگی در اجرای برنامه های فرهنگی و دانشجویی در سال تحصیلی جدید و فعال کردن جریان های دانشجویی در زمینه های مختلف فرهنگی را از اهداف برگزاری این گردهمایی اعلام کرد.
بگفته مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزاری کارگاه های متنوع و جذاب فرهنگی و برنامه های ورزشی و تفریحی از دیگر برنامه های این گردهمایی است.
وی، شیعه شناسی، جریان شناسی، غرب شناسی، دانشگاه اسلامی و نقش دانشگاه آزاد، آتش به اختیار و فعالیت فرهنگی خودجوش، نگاه دینی به جمهوری اسلامی، خدمت رسانی و حرکت برای محرومان، بررسی تحولات جهان و تاثیر آن بر ایران، چگونگی انجام یک کار فرهنگی اثرگذار، رسانه های نو و اثرگذاری آنها بر فرهنگ، رسانه مکتوب انقلابی و لزوم فعالیت نشریاتی، محفل انس با قرآن، یادواره شهدای مدافع حرم و تجلیل از خانواده های شهیدان حججی و خرازی را از محورهای اصلی این همایش اعلام کرد.
دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در 14دی 1364 تاسیس شد و دارای بیش از 27 هزار دانشجو در 251 رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی است.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع، 330 هزار نفر جمعیت در 30کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ.ک/ 7131/ 2093 ** دریافت و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.