به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان روز چهارشنبه به نقل از آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، اضافه کرد: انجام دادن چند کار متفاوت توسط یک خیریه باعث می شود کار نیمه تمام و ابتر بماند.
وی که در دیدار با اعضای انجمن صرع اصفهان سخن می گفت، اظهار کرد: همه توان خود را برای درمان بیماران صرعی هزینه کنید و خانواده های بیماران صرعی که در امرار معاش خود نیز مشکل دارند را به خیریه های دیگر معرفی کنید.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: اگر همه خیریه ها زیر مدیریت یک شورای مرکزی فعالیت کنند می توان خدمت رسانی به نیازمندان را بر اساس تخصص های خیران دسته بندی کرد تا هر خیریه بصورت تخصصی کار کند.
امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: خیریه ای که متشکل از پزشکان است باید فقط در زمینه درمان کار کند و خیریه ای را که تعدادی مهندس، راه اندازی کرده اند باید بصورت تخصصی در زمینه کارهای عمرانی به مستمندان کمک کند.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: در استان اصفهان خیران زیادی فعالیت می کنند که ظرفیت خوبی برای مرتفع کردن مشکلات نیازمندان است.
انجمن صرع اصفهان اردیبهشت 83 فعالیت خود را بمنظور ارائه راهنمایی و مشاوره به بیماران صرع و خانواده های آنها، تلاش برای فرهنگ سازی لازم درجامعه به منظور آشنایی آحاد جامعه با این بیماری، انجام امور مددکاری و توان بخشی برگزاری همایش ها و نشست های علمی و همچنین ساماندهی افراد مبتلا به صرع آغاز کرد.
این موسسه خدمات مختلفی در زمینه امور آموزشی، مشاوره ای درمانی و فرهنگی به حدود چهار هزار تَن از مصروعان استان اصفهان ارائه می دهد.
صَرع (epilepsy) مجموعه‌ای از اختلالات عصبی مزمن پزشکی یا بلند مدت است که با حمله صرعی مشخص می‌شود.
ت/3011/ 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.