در این مطلب می خوانیم: امروزه به موازات پیشرفت علوم و تکنولوژی های تولید خدمات و محصولات در بخش های گوناگون کسب و کار وافزایش جنبه های تخصصی و اهمیت ظرافت و کیفیت تاثیرگذاری بر مخاطبین، استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
این روزنامه در ادامه نوشت: بنابراین اتکا به روش های معمول و ظاهری شاید تاثیرات آنی ایجاد نماید اما کافی نبوده و میزان اثرگذاری درذهن مخاطبین به روش های کاملا غیرمستقیم و فرهنگی جهت القاء مفاهیم و اهداف سازمانی دربخش تبلیغات بسیار پررنگ تر است.
ادامه این مطلب حاکیست: از همین روی به دفعات شاهد این هستیم که شرکتها و سازمانهای عظیم و تراز اول جهانی، با ورود به روشهایی ظاهرا غیر مرتبط و فرهنگی ابزارهای گوناگونی را به خدمت می گیرند و این در حالی است که هنوز استفاده از چنین قابلیتهایی برای ایجاد و ارزشگذاری درلایه های فرهنگی و اجتماعی و یا حتی در بخش تجاری در جامعه ما کمتر به کارگرفته می شود.
در ادامه این مطلب آمده است: از این ارزش گذاریها می توان به عنوان اهرمی جهت دستیابی به آرمانهای گروهی و طریقی به منظور ساخت یک نام و ماندگاری بشکل یک برند تکرار نشدنی استفاده کرد و شاید اینکه این امر آن چنان ظریف و زیرپوستی درحال انجام است که کمتر کسی قادر به تشخیص آن است.
گ / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.