**دکتر سید علی صدرالسادات، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تخت های بیمارستانی در کشور در دولت یازدهم 25 درصد افزایش یافت و به 121 هزار تخت رسیده است.

**فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد: پرواز شماره 1170 هواپیمایی العراقیه که قرار بود ساعت 23 و 30 دقیقه یکشنبه شب فرودگاه اصفهان را به مقصد نجف اشرف ترک کند، ساعت 11 امروز (دوشنبه) انجام شد.

**همزمان با هفته دولت 20 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری معادل 2 میلیارد و600 میلیون ریال در نقاط مختلف استان اصفهان به بهره برداری رسید.

**محمد سعید محمدی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: عنصر شناخت اصولی و صحیح نقش موثری در دوام و سلامت ازدواج دارد و لذا هر چه ازدواج ما بر پایه آگاهی و هوشمندی بیشتر باشد، دوام و سلامت آن بیشتر خواهد شد.

**محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح و بهره ‌برداری از 9 طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 400 میلیون تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

**دکتر طاهره چنگیز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: این دانشگاه با توجه به اعضای هیات علمی خود از نظر بروندادهای علمی و بهره وری پژوهشی، در رتبه نخست کشور قرار دارد.

**سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان از ساماندهی خرید و فروش کالا و اجناس دست دوم در این استان خبر داد و گفت: خرید و فروش این نوع کالاها و اجناس، منوط به طی فرآیند خاص و ثبت اطلاعات این نوع کالاها در سامانه مربوط است.

** یک راننده اهل قزوین در رالی خانوادگی مسیر اصفهان - نطنز - کاشان به مقام قهرمانی رسید.

**سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: به مناسبت هفته دولت، چهار پروژه گازرسانی در این استان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 6 پروژه عمرانی نیز آغاز می شود.

** 10 پروژه آموزشی همزمان با هفته دولت امسال تحویل آموزش و پرورش استان اصفهان شد.

گ/6994/ 2093 *خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشار: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.