به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز دوشنبه اضافه کرد: این پرواز با 670 دقیقه تاخیر در ساعت 11 صبح امروز انجام شد و طی آن 159 مسافر از این فرودگاه به شهر نجف عراق منتقل شدند.
مسئولان شرکت هواپیمایی العراقیه نقص فنی را دلیل تاخیر این پرواز اعلام کردند.
براساس اعلام دفتر هواپیمایی عراق در اصفهان، پروازهای شرکت هواپیمایی العراقیه از اصفهان به نجف اشرف در اجاره سازمان حج و زیارت در آمده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: در پی معطلی مسافران پرواز اصفهان - نجف اشرف در این فرودگاه، مدیر کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان با احضار نماینده شرکت العراقیه در این فرودگاه مراتب اعتراض مسافران این پرواز را به وی اعلام کرد و به این شرکت تذکر جدی داد.
رضا معمار افزود: همچنین به منظور جلوگیری از تکرار موارد مشابه، مراتب اعتراض مسافران پرواز یاده مبنی بر پایبند نبودن شرکت العراقیه در قبال مسافران به سازمان هواپیمایی کشور و سازمان حج و زیارت از سوی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان ابلاغ شد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
فرودگاه اصفهان به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
2093 / 6022 خبرنگار : اصغر دواتگر - انتشار دهنده : مسعود عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.