به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان روز یکشنبه به نقل از ' سید مصطفی علوی' ، افزود: در مجموع این پروژه ها افزون بر 47 میلیارد و 360 میلیون ریال هزینه در برداشته است.
وی از گاز رسانی به روستای بارونق کاشان، احداث ساختمان اداره گاز قمصر کاشان و توسعه و تجهیز ساختمان اداری گاز شهرستان های مبارکه و گلپایگان به عنوان چهار پروژه آماده افتتاح و بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان نام برد و افزود: این طرح ها با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و 680 میلیون ریال آماده بهره برداری است.
علوی ادامه داد: احداث ساختمان پست و امداد در شهرهای سمیرم، افوس، منظریه شهرضا، احداث ساختمان اداری گاز شهر حسن آباد جرقویه، عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای چوپانان و چاه ملک در شرق استان و گاز رسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل از جمله طرح هایی است عملیات اجرایی آنها با اعتبار بیش از 45 میلیارد و 680 میلیون ریال در هفته دولت آغاز می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: اکنون 99.5 درصد جمعیت کل استان ( 99.6 درصد خانوارهای شهری و 95 درصد خانوارهای روستایی) از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
وی افزود: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از یک میلیون و 8 هزار انشعاب نصب شده و 26 هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان انجام شده است.
علوی اعلام کرد: تاکنون یکهزار و 111 کیلومتر خط انتقال، 929 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ و 156 ایستگاه CNG در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: با بهره مندی 103 شهر و 1338 روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین گاز این استان از مرز یک میلیون و 700 هزار مشترک گذشته است.
علوی اضافه کرد: 48 شهرک صنعتی و هشت هزار و 600 واحد صنعتی از سال 1348 تاکنون از گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: 34 درصد گاز استان در بخش صنعت، 20 درصد در بخش خانگی، 35 درصد نیروگاه ها، 6 درصد پالایشگاه، 2.5 درصد بخش تجاری و 2.5 درصد حمل و نقل، توزیع و مصرف می شود.
هشتم شهریور1360رئیس جمهوری وقت محمد علی رجایی به همراه نخست وزیر وقت حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شد و به همین مناسبت از دوم تا هشتم شهریور به نام 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
ت/ 7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.