به گزارش ایرنا، در این جشنواره که شنبه شب در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد از 15 دستگاه اجرایی استان اصفهان به عنوان دستگاههای برتر تجلیل شد.
اداره کل امور مالیاتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، دانشگاه اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل محیط زیست، اداره کل پزشکی قانونی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، شرکت برق منطقه اصفهان، شرکت آب و فاضلاب اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل استاندارد، اداره کل بهزیستی، بانک کشاورزی، و سازمان صنعت و معدن از جمله دستگاههای اجرایی استان بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.
همچنین در این مراسم از بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای مرکز اصفهان بخاطر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی و از 30 کارمند نمونه این استان تجلیل شد.
استاندار اصفهان در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت، هفته همدلی مردم و مسئولان است.
' رسول زرگرپور ' افزود: در این هفته با تبیین اقدام ها و خدمات دولت، مردم بیش از پیش با دولت نزدیک می شوند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی دستگاهها در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آگاهی سازمان ها و دستگاههای اجرایی از نقاط ضعف و قوت خود است تا با بررسی این نقاط، نسبت به برطرف شدن نقاط ضعف و تقویت شاخص های مثبت اهتمام ورزند.
استاندار اصفهان ارزیابی عملکرد را بهترین راهبردها برای دستگاههای اجرایی دانست و افزود: ارزیابی عملکرد، اهداف و برنامه هر سازمان را مشخص می کند و یکی از فعالیت کلیدی و عناصر اصلی مدیریت به شمار می آید.
وی عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی را در زندگی مردم تاثیرگذار دانست و گفت: عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی با کیفیت زندگی مردم گره خورده است و هرگونه تلاش برای ارتقای سازمان ها و دستگاههای اجرایی بهبود کیفیت زندگی مردم را به همراه دارد.
زرگرپور از کارمندان به عنوان با ارزش ترین سرمایه های سازمان ها و دستگاههای اجرایی نامبرد و تصریح کرد: راضی نگه داشتن کارمندان ارتباط مستقیمی با بهبود کیفت و عملکرد سازمان ها و دستگاههای اجرایی دارد و برای ارتقای کیفیت سازمان ها و دستگاههای اجرایی باید کارمندان را راضی نگه داشت.
وی از دست اندکاران بیستمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به دلیل اینکه این جشنواره را برای اولین بار در هفته دولت و در روز کارمند برگزار کرده اند تقدیر کرد.
در این مراسم که با حدود 45 تاخیر برگزار شد، از خانواده شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
شهید مدافع حرم 'محسن حججی' از اعضای لشکر نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیمه دوم مرداد هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه به اسارت گروهک تکفیری داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت به شهادت رسید.
اجرای برنامه موسیقی سنتی از دیگر برنامه های بیستمین جشنواره شهید رجایی اصفهان بود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.