به گزارش ایرنا، حمیدرضا پیرپیران روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد روشنایی در معابر و بازسازی شبکه های برق شهری و روستایی، ایجاد ظرفیت برای برقراری انشعابات جدید در شهرها و روستاها، تبدیل شبکه های هوایی به زمینی، بهره برداری از 328 دستگاه پست زمینی و هوایی، 62 کیلومتر کابل کشی فشار متوسط و ضعیف و 282 کیلومتر شبکه هوایی فشار متوسط و فشار ضعیف در بافت سنتی اصفهان از جمله این پروژه هاست.
وی گفت: عملیات اجرایی 61 کیلومتر روشنایی با هزینه 49 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایست که در این هفته به بهره برداری می رسد.
پیرپیران گفت: شبکه هوایی فشار ضعیف با هدف کاهش خاموشی و تلفات شبکه در خیابان آتشگاه، روشنایی در میدان 25 آبان، خیابان کاوه، سپاهان شهر، نیرو رسانی به مشترکان جدید خیابان های نظر شرقی، مسجد سید، شهرک صنعتی محمود آباد، جی و سگزی از دیگر پروژه هایی است که در این هفته بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر از مهمترین اهداف این شرکت است که قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به انعقاد 190 قرارداد خرید تضمینی با مشترکان با ظرفیت یکهزار و 624 کیلووات و هشت قرارداد تضمینی با ظرفیت 152 کیلو وات و اتصال آنها به شبکه گفت: متقاضیان ایجاد پنل خورشیدی در اصفهان می توانند بصورت غیرحضوری از طریق سامانه 38121 درخواست خود را ثبت کنند و مدارک لازم را ارائه دهند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه سپاد و دیگر نرم افزارهای کاربردی، زمان خاموشی ها کاهش پیدا کرده و به ازائ هر مشترک از 850 دقیقه در سال 93 به 450 دقیقه در سال جاری رسیده است.
وی افزود: با توجه به رشد همه شاخص‌های تولید و مصرف برق، میزان خاموشی‌ها تا پنج سال آینده باید به کمتر از 30 دقیقه برسد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: شاخص خاموشی به ازای هر دقیقه در روز در چهار ماهه سال جاری 46 درصد کاهش پیدا کرده و این امر کاهش 11 درصدی تماس های تلفنی را در واحد بهره برداری در پی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف افزود: نزدیک به 20 هزار دانش آموز با عنوان همیار انرژی در سالجاری آموزش های لازم را فرا گرفتند.
پیرپیران با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای جلب همکاری مشترکین انجام شده است، گفت: تاکنون با 500 مجتمع مسکونی و تجاری در شهرستان اصفهان ارتباط برقرار شده است و 300 مجتمع در طرح های مدیریت بار و انرژی شرکت کرده اند.
وی با اشاره به امضای تفاهمنامه با مشترکین در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی افزود: 600 تفاهمنامه با مجموعه های ساختمانی، 700 تفاهمنامه با مشترکان صنعتی و 400 تفاهمنامه با مشترکان کشاورزی در این پیوند منعقد شده است.
هشتم شهریور 1360 رئیس جمهوری وقت محمدعلی رجایی به همراه نخست وزیرش حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر بر اثر انفجار در دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و به همین مناسبت از دوم تا هشتم شهریور به نام 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.