روزنامه 'نصف جهان' در مطلبی به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان نوشت: پلیس بر روی تحرکات افراد شرور و مجرمان سابقه دار اشرافیت کامل دارد.
سردار مهدی معصوم بیگی ازشناسنامه دارشدن مجرمان خاص کشور در پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد و افزود:چشم انداز نیروی انتظامی این است که تا پایان سال 1404 بتواند به پلیس اول منطقه در تمام زمینه ها تبدیل شود و در این زمینه بسترهای آن فراهم شده و برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده که تا کنون اقدامات چشمگیری در خصوص حرفه ای شدن، چابکی و دانش بنیانی پلیس صورت گرفته است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از واگذاری 954 انشعاب رایگان برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان خبر داد و نوشت: در سال گذشته 311 مدد جوی کمیته امداد و 643 مددجوی بهزیستی در سطح استان از معافیت انشعاب برخوردار شدند.
روزنامه 'اصفهان امروز' هم در مطلبی با عنوان 'چوگان ایران با میدان نقش جهان در یک قدمی ثبت جهانی' به نقل از رئیس هیات چوگان استان اصفهان نوشت:پرونده ثبت جهانی چوگان آذرماه امسال در یونسکو باز خواهد شد و برای آن رای گیری می شود.
حسین جعفری افزود: رسانه ها در ترویج چوگان نقش بسیار مهمی ایفا کرده اند و خوشحالیم که همین رسانه ها بازی های چوگان در اصفهان و میدان نقش جهان را جهانی کردند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان ' 10 پروژه راه سازی در استان اصفهان گشایش می یابد' به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نوشت: 66 کیلومتر راه، 3 هزار و 637 واحد مسکن مهر، کف سازی و نوسازی شش محور تاریخی در بافت های ناکارآمد شهری، افتتاح بیمارستان 174 تختخوابی خمینی شهر و آغاز عملیات اجرایی30 کیلومتر آزادراه شرق اصفهان و 120 کیلومتر آزادراه اصفهان به شیراز در استان بمناسبت فرار رسیدن هفته دولت افتتاح می شود.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی با عنوان 'زمین گیری زمین خواران' به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی استان نوشت: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان، از یک میلیون متر مربع زمین رفع تصرف شد.
روزنامه 'کیمیای وطن' هم در مطلبی با عنوان کاهش 6 درصدی فوت ناشی از تصادفات در اصفهان به نقل از مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان نوشت: در چهارماهه سال جاری 355 نفر در اثر حوادث ترافیکی جان خود را در سطح استان اصفهان از دست دادند.
علی سلیمانی پور افزود: با توجه به آمار 381 نفری فوتی های تصادف استان در سال گذشته، این آمار با کاهش 6 درصدی روبه رو بوده است.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از فرمانده انتظامی استان اصفهان نوشت: قرارگاه اقدام و عمل با هدف ایجاد تحرک و شتاب بیشتر در انجام ماموریت ها و تقویت توان رزم و عملیات در پلیس اصفهان راه اندازی شد.
سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: در راستای اجرای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر ارتقای نظم و امنیت مردم، ارتقای نظم ترافیکی، نظم اجتماعی و همچنین تسهیل در خدمات انتظامی قرارگاهی با عنوان قرارگاه اقدام و عمل در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان تشکیل شد.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی با عنوان 'سنگ اصفهان به سوریه صادر می شود' به نقل از رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به اختصاص خط اعتباری دولت برای بازسازی سوریه نوشت: 180 میلیون دلار این خط اعتباری در بخش صنایع هزینه می شود و صنایع استان و بویژه ساختمان می تواند از این فرصت استفاده کند.
سید عبدالوهاب سهل آبادی از ظرفیت سنگ استان اصفهان برای صادرات به سوریه خبر داد و افزود: صادرات سنگ و مصالح ساختمانی می تواند در بخش معدن استان تحول ایجاد کند.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.