نماینده مردم کاشان و آران وبیدگل با اشاره به اینکه براساس دیدگاه اسلام همه افرادی که در جامعه زندگی می کنند دارای حق وحقوقی هستند گفت : باید به حق و حقوق شهروندی در فضاهای آموزشی احترام گذارده شود.

سید جواد ساداتی نژاد در گفتگو با  ایلنا، با تاکید جدی بر رعایت حقوق شهروندی توسط  آموزش و پرورش ، دانشگاهها  و شهرداری ها گفت : خیلی وقت ها ممکن است افراد حقوق همدیگر را رعایت نکنند ولی علم به این نداشته باشند که این حق شهروندی دیگری است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، با تاکید جدی بر رعایت حقوق همسایگانی که در جوار فضاهای آموزشی غیرانتفاعی زندگی می کنند براساس آیات و روایات  اسلام و قرآن . تصریح کرد : امیدواریم به همان میزان که در زمینه های مختلف پیشرفت می کنیم حق و حقوق شهروندی را بهتر ازقبل در خیابان که پیاده حرکت می کنیم  ، زمانی که در حال رانندگی هستیم و حتی کسانی که  در جوار همسایگی ما  در شهرها زندگی می کنند براساس  سفارشات  ائمه اطهار(ع)  به خوبی رعایت کنیم .

ساداتی نژاد ، طلاق در حوزه خانواده  ، مواد مخدر و حاشیه نشینی در شهرها را مهم‌ترین چالش های آسیب های اجتماعی دانست  و گفت : اگر در حوزه آسیب های اجتماعی  اقدامات جدی به عمل نیاید در آینده با چالش های اساسی مواجه خواهیم بود ، لذا همانطور که مجلس شورای اسلامی بر اساس  توصیه های مقام معظم رهبری در بحث قانون گذاری سازکارهای ویژه ای را دردستورکار دارد مسئولان اجرایی نیز رفع آسیب های اجتماعی را اولویت کاری خود قراردهند .

وی ، رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم و رفع معضلات بیکاری را از مهمترین عوامل کاهش آسیب های اجتماعی درکشورمان عنوان کرد و گفت : استفاده از ظرفیت های مردمی ، خیرین  و حوزه های علمیه می تواند در رفع آسیب های اجتماعی موثرباشد .

نماینده مردم کاشان  و آران و بیدگل  درمجلس ، بیکاری را مهمترین معضل فعلی کشور عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه برای رفع معضل بیکاری باید حداقل یک میلیون شغل ایجاد کنیم نیازمند همکاری  و تلاش همه  مسئولان هستیم.

وی، حفظ اشتغال موجود و ایجاد شغل های جدید را از مهمترین عوامل جلوگیری از تشدید بیکاری در جامعه  عنوان کرد و گفت : هرچند دولت اقدمات خوبی را در رفع مشکلات بیکاری در دستور کاردارد ولی نیازمند تلاش بیشتری است.

نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل،  در پایان با تاکید برتلاش دولت دوازدهم در ایجاد اشتغال  و رفع مشکل معیشتی مردم.گفت : برای عبور از بحرانها و مقاومت در برابر تحریم های دشمنان دولت دوازدهم باید بر اساس اقتصاد مقاومتی  مدنظرمقام معظم رهبری نسبت به تامین معیشت مردم  و ایجاد اشتغال جوانان کشورمان تلاش‌های خود را بیشتر از قبل کند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.