با انصراف مهدی فاتحی از میان کاندیداهای شهرداری اصفهان دو نفر به آخرین مرحله رأی‌گیری منتخبین شورای اسلامی شهر اصفهان راه یافتند.

فتح‌الله معین، رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان با بیان اینکه مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر روز چهارشنبه برگزار می‌شود، اظهار کرد: پس از این مراسم که با حضور فرماندار برگزار می‌شود هیئت‌رئیسه سنی انتخاب می‌شود تا اداره جلسه را تا مشخص شدن هیئت‌رئیسه با رأی‌گیری اعضا را بر عهده بگیرد.

وی در مورد فرایند انتخاب شهردار گفت: از میان کاندیداهایی که تاکنون بررسی کردیم، دو نفر به مرحله آخر رسیده‌اند که با رأی‌گیری اعضا در روز سه‌شنبه شهردار آینده اصفهان مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ پس از جلسات بسیار و فشرده‌ای که منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان داشت دو نفر به مرحله رأی‌گیری پایانی رسیده‌اند.

در این میان مهدی فاتحی که از کاندیداهای اصلی شهرداری اصفهان محسوب می‌شد با انتشار بیانیه‌ای از ادامه رقابت در این عرصه انصراف داد.سید رضا عقدایی نیز  انصراف خود را اعلام کرد .به این ترتیب  سید مهدی ابطحی و قدرت الله نوروزی از میان چهار کاندیدای شهرداری اصفهان به مرحله پایانی رسیده اند که باید دید و منتظر ماند تا چه کسی از این دو نفر و یا حتی شخص دیگری سکان هدایت شهری اصفهان را عهده دار می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.