به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تحرکات تعدادی از اراذل و اوباش و برهم زدن نظم عمومی در یکی از مجتمع های تجاری که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود بلافاصله تیمی ویژه از ماموران واحد گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در محل حاضر شدند که متهمان با مشاهده ماموران از صحنه متواری گردیدند.

وی افزود: ماموران با شناسایی متهمان طی یک عملیات ضربتی تعداد چهار نفر از این افراد شرور را دستگیر و چندین قبضه سلاح سرد از آنان کشف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس امنیت عمومی نیز پنج نفر از افراد شرور مرتبط با این افراد را دستگیر و همراه با سلاح های سرد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی دادند.

این مقام مسئول عنوان داشت: اصفهان با توجه به اینکه پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ،قطب گردشگری، مهد علم و ادب و هنر و عالمان دینی و حماسه سازان بزرگ است و به جهت تقدیم بیشترین شهید دوران دفاع مقدس به عنوان شهر شهیدان شناخته می شود تحرکات اراذل و اوباش در چنین شهری برای نیروی انتظامی قابل قبول نیست.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 721732
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.