تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال را با کسب یک پیروزی و 2 تساوی آغاز کرده است در حالی روز پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف سپاهان می‌رود که قاسم حدادی‌فر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و حضور چند بازیکن دیگر این تیم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

حدادی‌فر در دیدار مقابل سیاه‌جامگان و بر اثر برخوردی ناخواسته با حسین بادامکی دچار مصدومیت و پارگی رباط صلیبی شد و مانند فصل گذشته لیگ هفدهم را با بدشانسی آغاز کرد. این بازیکن روز جمعه پای خود را به تیغ جراحان سپرد و نزدیک به 6 ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

مهدی مهدی‌پور دیگر بازیکن مصدوم تیم ذوب‌آهن است که در دیدار تدارکاتی این تیم مقابل مانیسا اسپور ترکیه دچار ضرب‌دیدگی از ناحیه مچ‌ پا شده است، وضعیت نامشخصی دارد و شرایط کلی وی تا پایان هفته جاری مشخص می‌شود.

مهران درخشان مهر نیز که در زمان حضور در تیم ملی امید دچار مصدومیت از ناحیه مچ‌پا شده بود با رفع مصدومیت مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارد و محمد ستاری نیز پس از رفع مصدومیت مهیای حضور در شهرآورد اصفهان است.

سید محمدرضا حسینی، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز با مصدویت جزئی مواجه است و شرایط این بازیکن نیز تا پایان هفته جاری و قبل از مصاف با سپاهان مشخص می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 719450
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.