به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیداکبر بنی طبا با بیان اینکه تولید و پخش برنامه «زندگی به شرط ...» در ادامه ساخت مجموعه تلویزیونی «اون یکی ها» و مجموعه تلویزیونی «دانایی» که به روش موشن گرافی تولید شده بود در دستور کار قرار گرفت ، اظهار داشت: در سالهای اخیر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای سیاست های کلان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تصحیح باورهای غلط در زمینه مصرف آب و عبور از چالش های کم آبی و غلبه بر پیامدهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وقوع پدیده خشکسالی، تهیه و تولید برنامه های تلویزیونی در قالب برنامه های شاد، جذاب و آموزنده کودکانه را مدنظر قرار داده است . همچنین این مهم به دلیل همکاری و تعامل شرکت آبفا استان اصفهان با رسانه ملی که حجم انبوهی از مخاطبان را به خود اختصاص داده است به منظور ترویج و فرهنگ سازی مصرف صحیح آب صورت پذیرفت.

وی افزود: از 8 مرداد ماه سال جاری برنامه تلویزیونی 38 قسمتی زندگی به شرط ... از شبکه دو سیما روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15 در برنامه کودک و نوجوان و روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 17 از شبکه 5 استان اصفهان به مدت پنج ماه تا آذرماه سال جاری پخش می شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد: در سال گذشته مجموعه 52 قسمتی دانایی و برنامه 61 قسمتی «اون بالاها» از شبکه دو سیما با رویکرد مصرف بهینه آب از شبکه دو سیما پخش شد و بدنبال استقبال و تأثیرگذاری مطلوب این برنامه ها بر شیوه مصرف صحیح آب تولید و پخش برنامه هایی در قالب مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان از رسانه ملی در دستور کار روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار گرفت و در سال جاری مجموعه تلویزیونی زندگی به شرط ... در 38 قسمت 30 دقیقه ای جمعاً 1140 دقیقه با محتوای مصرف بهینه آب تولید شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ابعاد مختلف برنامه تلویزیونی زندگی به شرط ... پرداخت و تصریح کرد: این مجموعه تلویزیونی در 3 بخش عروسکی، نمایشی و داستانی تولید شده که سعی گردید در این مجموعه با شیوه بسیار جذاب و متنوع ابزارهای هنری نکات آموزنده ای برای کودکان و نوجوانان عنوان شود چرا که معتقد هستیم می توان با بهره گیری از ظرفیت هنری نکات و مسائل آموزشی و فرهنگی را به خوبی به جامعه هدف گوشزد کرد و لذا این مجموعه به میزان 1140 دقیقه از شبکه 2 و تکرار آن از شبکه استانی اصفهان پخش می گردد.

وی گفت: این مجموعه ویژه کودکان است و حسب توافقات بعمل آمده بصورت مشارکتی تولید آن توسط شرکت سروش انجام و مقرر شد در برنامه های پخش کودک و نوجوان روزهای یکشنبه و سه شنبه در برنامه ساعت 15 کودک شبکه دو و روزهای دوشنبه و چهارشنبه در ساعت 17 برنامه کودک شبکه استانی سیمای اصفهان پخش گردد.

گفتنی است   «زندگی به شرط ..» در 38 قسمت و در 3 بخش عروسکی، نمایشی و داستانی تهیه و تولید شده است .

در بخش اول این برنامه که شامل خانواده یخی است از شخصیت های عروسکی شرکت آبفا استان اصفهان به نام های آبدونه، گلدونه، ماه دونه، دور دونه و نیم دونه استفاده شده است.

در بخش دوم از شخصیت آقا «آ» و بانو «ب» که ترکیب آن می شود «آب» و با هنرمندی دختربچه ای به نام ملیکا می باشد تلاش شده با بهره گیری از هنر کاردستی به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود که فضای اتاق و منزل خود را به گونه ای تزئین کنند که نمادهایی در دکوراسیون اتاق و منزل خود بکارگرفته شود که یادآور درست مصرف کردن آب باشد.

بخش سوم این مجموعه که به صورت داستانی است با هنرمندی شخصیتی به نام امین و شخصیت عروسکی به نام تیشتر که ستاره نماد آب است تولید شده است.ی شود مواجه می گردد با بیان راهکارها روش صحیح مصرف آب را به افرادی که آب را به هردلیل به هدر می دهند آموزش می دهد.

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 709554
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.