رسول هنرمند روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 نمایش در بخش صحنه ای و یک نمایش در بخش خیابانی از استان اصفهان به بیست‌ و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره راه یافتند.
وی گفت: جشنواره‌های منطقه‌ای تئاتر سوره در نیمه دوم تیر امسال با شعار « اخلاق برای همه» در سه منطقه کار خود را آغاز کرد و در هریک از این مناطق 9 گروه نمایشی از چند استان به رقابت پرداختند.
مدیرخانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان اظهار کرد: در بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سوره، که در قالب اجراهای صحنه ‌ای در سه منطقه کشور برگزار شده است، 11 اثر به مرحله پایانی راه یافتند.
وی گفت: در اواخر تیر امسال جشنواره منطقه سه در اصفهان برگزار شد و پنج نمایش توانستند مجوز حضور در بیست ‌و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره را به دست آورند.
هنرمند افزود: نمایش ' ﭘﯿﺮﻣﺮد ﺑﻘﭽﻪ دوﭼﺮﺧﻪ ' به کارگردان پیمان کریمی و ' ﺑﯽ در زﻣﺎن ' به کارگردانی احسان جانمی در بخش صحنه ای از استان اصفهان به جشنواره تئاتر سوره راه یافتند..
وی اضافه کرد: در بخش خیابانی نیز پس از بازبینی بیش از 40 نمایش خیابانی از تهران و شهرستان‌ها، تعداد 13 اثر برای حضور در بخش تئاتر خیابانی بیست ‌و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره معرفی شدند.
مدیرخانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان از نمایش خیابانی 'حکایت خنده‌دار، خنده‌ای که نبود ' به کارگردانی مسعود براهیمی به عنوان نمایش خیابانی راه یافته از اصفهان به مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر سوره نامبرد.
جشنواره تئاتر سوره در سه منطقه و به میزبانی استان‌ های کرمانشاه(منطقه یک)، سمنان (منطقه 2) و اصفهان (منطقه سه) در ماه گذشته برگزار شد.
بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره 15 تا 20 مرداد در حوزه هنری تهران برگزار می شود.
گ/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.