به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: پرواز شماره ۰۴۸شرکت هواپیمایی کاسپین مسیر تهران - شیراز به دلیل اعلام خلبان مبنی بر نقص فنی در سیستم الکتریکال در ساعت 22 و 20 دقیقه شب گذشته مجبور به فرود اضطراری در این فرودگاه شد و به سلامت به زمین نشست.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان اضافه کرد: مسافران این پرواز با یک فروند هواپیمای جایگزین در ساعت 2 و 15 بامداد امروز ( یکشنبه ) این فرودگاه را به مقصد شیراز ترک کردند.
از ابتدای امسال تاکنون سومین بار است که فرود اضطراری پروازهای داخلی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان انجام شده است.
پیش از این، پرواز های 022 شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران - مشهد ، 5657 شرکت هواپیمایی آتا در مسیر مشهد - اهواز و 4066 هواپیمایی زاگرس در مسیر اصفهان - تهران مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شده بودند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، بعنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.