رئیس موقت منتخبان پنجمین شورای شهر اصفهان گفت: در هفته جاری هر یک از اعضا حداکثر چهار نفر را برای پست شهرداری معرفی می‌کند تا بررسی گزینه‌های شهرداری انجام شود.

فتح‌الله معین در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان در مورد فرایند انتخاب شهردار در اصفهان اظهار کرد: فرایند انتخاب شهردار در همه شهرها تقریباً یکسان است، یعنی ابتدا اعضای منتخب تعدادی از افراد دارای صلاحیت را پیشنهاد می‌دهند و سپس در مورد آنها بحث و رأی‌گیری می‌شود تا سرانجام شهردار انتخاب شود.

وی با اشاره به روندی که منتخبان شورای پنجم برای انتخاب شهردار طی کرده‌اند، افزود: در ابتدا اعضای منتخب شورای شهر برای رسیدگی و بررسی مسائل شهری با شهردار فعلی و معاونان آن جلساتی را بررسی و پارامترها و برنامه‌هایی را برای شهرداری آینده در نظر گرفتند.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان اضافه کرد: اعضای منتخب با توجه به موضوعاتی که در شهر وجود دارد سعی می‌کند تا فردی را برای شهرداری انتخاب کند که توان کارشناسی و قدرت اجرایی برای مشکلات شهری و پیشبرد اهداف آن را دارا باشد.

معین تصریح کرد: در هفته جاری هر یک از اعضا می‌تواند حداکثر چهار نفر را برای پست شهرداری معرفی کند تا بررسی گزینه‌های شهرداری اصفهان انجام شود. بحث و گفتگو در مورد نامزدها صورت می‌گیرد و در چند مرحله رأی‌گیری می‌شود تا شهردار انتخاب شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.