به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این طرح ها شامل افتتاح ساختمان اداره بهزیستی بوئین میاندشت، مرکز شبانه‌ روزی سالمندان امید شهر میمه، 6واحد مسکونی مددجویی، مهد کودک فرشتگان فرزانه، مهد کودک نهال کوچولو، مرکز مشاوره ژنتیک ژن تَگ، مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی عمومی یکتا و کارگاه اشتغال قلمزنی و میناکاری معلولان، طرح توانبخشی مبتنی برجامعه به نمایندگی از 9 طرح اشتغال و افتتاح مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی 'آوای درون' در خوانسار است.
ساختمان اداره بهزیستی بوئین میاندشت با مساحت 620 متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 150 میلیون ریال در 2 طبقه احداث شده است.
همچنین پروژه های مسکونی، اشتغال، خدماتی و توانبخشی بهزیستی شهرستان های شاهین شهر و میمه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 380 میلیون ریالی از بخش خصوصی و دولتی به بهره برداری رسید.
مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد ' گامی به سوی رجاء ' نیز با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با زیر بنای یکهزار و 400 متر مربع از بخش خصوصی و 2 طرح مسکن 2 معلولی شهری و روستایی در شهرستان دهاقان افتتاح و به بهربرداری رسید.
افتتاح مرکز مشاوره روانشناختی تخصصی خانواده و ازدواج ایمان با اعتباری بالغ بر پنج میلیاردریال و زیر بنایی 120 متر مربع از بخش خصوصی، سه طرح اشتغالزایی و 2 مسکن مددجویی در شهرستان چادگان نیز از دیگر طرح های افتتاح شده در سومین روز هفته بهزیستی در استان اصفهان بود.
24 تا 30 تیر بعنوان ' هفته بهزیستی ' نامگذاری شده است.
ت/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.