به گزارش ایرنا، حجت اسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی در خطبه های نماز جمعه چادگان در مسجد جامع این شهر، با اشاره به اینکه تنفیذ حکم ریاست جمهوری در آینده نزدیک انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم با همکاری همه دستگاه ها مانند دولت فعلی پاسخگوی انتظارات مردم باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با برنامه ریزی و توطئه فراوان دنبال بهانه جویی هستند افزود: قضیه برجام، بهانه ای بیش نیست.
حجت اسلام سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچگاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده است گفت: بهانه امروز دشمنان روی قدرت سپاه و توانمندی موشکی ایران است.
وی افزود: بیداری مردم پاسخ کوبنده برای خاموشی همه فتنه های دشمنان است.
امام جمعه چادگان در ادامه با بیان اینکه شورای نگهبان به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد اظهار کرد: این شورا تضمین کننده سلامت قوانین و انتخابات است و در نظام اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است .
وی با قدردانی از مسئولان بهزیستی برای خدمت به مددجویان این سازمان افزود:بعضی از کارها در دنیا وجود دارد که اجر و ثواب بسیاری بدنبال دارد و آن ها کارهایی هستند که در جهت رضای خدا باشند.
حجت الاسلام سیاوشی با بیان اینکه رسیدگی به فقرا و نیازمندان یکی از اهداف شرع و دین اسلام است اظهار کرد: باید از این افراد دستگیری کرد که انتظار می رود مسئولان در این راستا بیشترتلاش کنند وبه محرومان کمک کنند.
شهرستان چادگان با 34 هزار جمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان قراردارد.
ع / 7153 / 7150 /
تنظیم کننده: علی نعمانی** 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.