به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان با اشاره به ادعا و نگاه مزورانه «تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا که اخیرا از ایران به عنوان عامل بی ثباتی در منطقه نام برده است، تاکید کرد: این اظهارات در حالی عنوان شده که جمهوری اسلامی ایران تنها عامل ثبات و امنیت منطقه است.
وی هم چنین با یادآوری 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد در سال 1314 علیه سیاست رضا شاه در اعتراض به اجرای سیاست های غرب و بی حجابی، افزود: توطئه و هجمه تضعیف اعتقادات و بی حجابی، امروز هم در دستور کار دشمنان اسلام قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه، دانشگاه ها، نهادهای فرهنگی و صدا و سیما باید مراقب باشند تا زمینه نفوذ سیاست های دشمنان اسلام و ایران را فراهم نکرده و با توطئه های فرهنگی بیگانگان، مبارزه کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: متاسفانه برخی فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود، مروج اختلاط و ارتباط اجنبی با اجنبیه و هم چنین مروج بی حجابی و اختلاط است.
آیت الله نمازی از حجاب به عنوان مسائل ضروری اسلام نام برد و گفت: حجاب از جمله مسائلی است که همه مسلمانان بر آن اتفاق نظردارند و اگر کسی آن را انکار کند، مرتد است.
وی اظهار کرد: امروز زنان مسلمان در کشورهای غربی و حتی در آمریکا و اروپا با قدرت و صلابت حجاب خود را حفظ کرده اند و دولتمردان غربی از این قاطعیت و صلابت زنان مسلمان عصبانی هستند که باید از این عصبانیت بمیرند.
عضو جامعه مدرسین قم هم چنین اوضاع مردم مسلمان کشور یمن را نگران کننده دانست و یادآور شد: با گذشت 800 روز از حمله نظامی آل سعود به یمن، متاسفانه در سکوت مرگبار مدعیان حقو ق بشر، افزون بر هزار و 700 نفر از مردم این کشور بر اثر بیماری وبا جان خود را از دست داده اند.
وی افزود: هم اکنون نیز 297 هزار از مردم این کشور در بیمارستان ها و خانه ها به این بیماری مبتلا شده و با کمبود امکانات دارویی مواجه هستند.
آیت الله نمازی همچنین با محکوم کردن جنایات آل سعود در به شهادت رساندن چهار جوان شعیه در «قطیف» عربستان، گفت: رژیم سعودی این جوانان را به جرم شرکت در تظاهرات و اقدام مسلحانه، به اعدام محکوم کرد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.