به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم با گرامیداشت 24 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اظهار کرد: این شورا اولین نهاد ناظر کشور بود که به فرمان امام عزیز تشکیل شد.
امام جمعه سمیرم اضافه کرد: اصل مهم دیگر و وظیفه شورای نگهبان را نظارت جامع آن برشمرد و افزود: این نظارت جامع ضامن سلامت و امنیت سیاسی و مدیریتی کشورمان است.
وی خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از معاندان خارجی و کج اندیشان داخلی و رسانه هایشان گاهی با نظرها و رای این شورا مخالفت می کنند.
خطیب جمعه سمیرم با اشاره به انتخابات باشکوه ریاست جمهوری امسال گفت: در این انتخابات شاهد تبریک و احترام گذاشتن سایر نامزدها بودیم اما برخی در سال 88 نه تنها شورای نگهبان بلکه می خواستند کل انقلاب و نظام را به آتش بکشند چرا که نظر مردم و شورای نگهبان مخالف نظر آنها بود.
به گفته رجایی پور، رسانه های داخلی و خارجی حامی این جریان زبان تشکر از شورا را ندارند.
امام جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه های نمازجمعه سمیرم فتح موصل از دست تروریست های تکفیری را تبریک گفت و افزود: اولین عامل مهم این پیروزی بزرگ مرجعیت شیعه و شخص آیت الله سیستانی بودند.
به گفته خطیب جمعه این شهر، تشکیل گروه بسیج مردمی عراق حشد الشعبی و همچنین کمک های ایران اسلامی و بویژه سپاه مقدتر قدس ما و شخص سردار سلیمانی عوامل دیگر این فتح تاریخی هستند.
وی انتقادی هم از دولت جدید فرانسه برای اجازه تشکیل جلسه سازمان منافقین در پاریس داشت و گفت: هر گونه حمایت و همکاری با ا ین جنایتکاران محکوم و مورد انزجار مردم ایران اسلامی است.
ت/7147- خبرنگار: محمود افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.