رئیس اداره هواشناسی فریدن روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هجوم ریزگردها طی 2 روز گذشته موجب کاهش دید افقی تا شعاع سه کیلومتر در شهرستان فریدن شده بود.
نوروز ملکی فزود: اما امروز با بارش باران، از شدت ریزگردها کاسته شد و هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می شویم از شدت آنها کاسته خواهد شد.
وی بابیان این که رگبار پراکنده در فریدن در ساعات آتی نیز ادامه خواهد یافت، افزود: بررسی نقشه‌ های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار ضعیف طی امروز و فردا از روی استان است.
رئیس اداره هواشناسی فریدن ادامه داد: بر این اساس آسمان در بیشتر نقاط استان بصورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌ شود و در مناطق شرق، شمال و مرکز گردو خاک کماکان وجود داشته اما رو به کاهش خواهد گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: امروز و فردا شرایط برای بارش های رگباری پراکنده بویژه در مناطق غرب و شمال غرب استان مهیا است و دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی 24 ساعت آینده سه تا پنج درجه کاهش می یابد.
به گزارش ایرنا، ' داران ' مرکز شهرستان فریدن به 'شهر هوای پاک' شهرت دارد اما هجوم ریزگردها و پدیده گرد و غبار طی 2 روز گذشته موجب نگرانی ساکنان آن شد.
فریدن با بیش از 49 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری غرب استان قرار دارد.
2093 ** دریافت کننده و انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.