اصغر خادم روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 62 فقره وام از محل تسهیلات بانکی قرض الحسنه و 61 فقره وام از محل منابع امدادی اعطا شده است.
وی ادامه داد: مبلغ 8 میلیارد و 390 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی قرض الحسنه و 5 میلیارد و 195 میلیون ریال از محل منابع امدادی پرداخت شده است.
وی بیان کرد: در زمینه مسکن مددجویان نیز که بیشتر مساله مستاجری مطرح است مبلغ 130 میلیون ریال بابت اجاره مسکن پرداخت شده است.
خادم گفت: درزمینه تامین جهیزیه نوعروسان به هر نوعروس مبلغ 50 میلیون ریال و به پسران جهت دامادی مبلغ 10 میلیون ریال هدیه ازدواج بلا عوض داده می شود که در این بخش 33 نوعروس و 29 داماد جمعا به مبلغ یک میلیارد و 972 میلیون ریال پشتیبانی شدند.
وی در ادامه به بخش فرهنگی اشاره کرد و گفت: تعداد دانشجویان تحت پوشش این مدیریت، 25 نفر دانشجوی دختر، تعداد 14 دانشجوی پسر، 165 دانش آموز پسر و 150 دانش آموز دختر است که در مجموع به آن ها مبلغ 290 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست کلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمند کردن خانواده های تحت حمایت این نهاد است.
2 هزار و 300 خانواده با جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل هستند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.