مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان از اشتغال 350 نفر به صورت مستقیم درچهار خط تولیدی این شرکت خبرداد وگفت : این شرکت درمجموع سالیانه 850 هزارتن انواع ورق گالوانیزه تولید می کند.

آیت الله نمازی سیستم مدیریت در صنعت  و کارخانجات کشور را ضعیف عنوان کرد و گفت : کسانی  که می خواهند درکشور  سرمایه گذاری کنند به دلیل بهانه‌های مختلف  و ضعیف بودن مدیریت خسته می‌شوند.

به گزارش ایلنا  نماینده ولی فقیه در کاشان در دیدار با رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت و مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیرکاشان  ضمن قدردانی از  پرسنل این شرکت بیماری مدیریت را مشکل اساسی کشور دانست و گفت :  مسائل رابطه ای و سیاسی  موجب بروز مشکلات اقتصادی در کشور می شود .

برپایه این گزارش مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان نیز در ابتدای این دیدار از اشتغال 350 نفر به صورت مستقیم  درچهار خط  تولیدی این شرکت خبرداد وگفت : این شرکت درمجموع سالیانه 850 هزارتن انواع ورق گالوانیزه  تولید می کند.

قنواتی با بیان اینکه 51 درصد سهام این شرکت متعلق به فولاد مبارکه، 21 درصد  سهام توانمندی ارتش ومابقی وابسته به خصوصی می باشد گفت : این شرکت تمام تلاش خود را در راستای اقتصاد مقاومتی ، تولید واشتغال  بکارگرفته است .

وی ، از رشد 15 درصدی  تولید محصولات این شرکت طی سال‌جاری خبرداد و گفت :  با رغبت  سرمایه گذاران دراین بخش حدود 70 درصد سود آوری داشته‌ایم.

 مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان ، با بیان اینکه 45 درصد سود انباشته دراین شرکت داشتیم افزود : با تمهیداتی که به عمل آمده  با جذب این مقدار سود آوری در شرکت امسال شاهد رشد 20 درصدی تولید  و صد درصدی سود آوری دراین شرکت خواهیم بود.

وی ، به نظر مساعد  شرکت فولاد مبارکه  نسبت به شرکت فولاد امیر کبیر کاشان اشاره کرد و گفت :درحال حاضر سرمایه گذاری شرکت فولاد امیرکبیر کاشان بالغ بر 90 میلیارد تومان است.

وی، با اشاره به اینکه در راستای طرح توسعه فولاد مبارکه اصفهان بالغ بر600 میلیون تومان اعتبار این طرح به فولاد امیرکبیر کاشان  برای سال 97 و 1400 اختصاص پیدا کرد گفت : در مذاکراتی که با کشورهای آلمان ،فرانسه ، ایتالیا ،هند و چین داشتیم اگر موضوع برجام نهایی شود طرح توسعه وبروزشدن فولاد کاشان اجرایی خواهد شد.

وی ، میانگین سابقه تجهیزاتی این شرکت را 16سال اعلام کرد و گفت : با توجه به اینکه سرمایه گذاری جدیدی دراین شرکت انجام نشده است نیاز به بازسازی داریم، لذا با اخذ 15 میلیارد تومان  ازهیدت مدیره این شرکت بنا داریم به منظور پیایین آمدن قیمت تمام شده محصولات وبالا رفتن راندمان وایجاد 350 نفرشغل جدید طرح نوسازی این شرکت را آغاز کنیم تا تولید ورق گالوانیزه از 130 هزارتن را به 200 هزار تن افزایش دهیم .

وی،  افزود : با توجه به اینکه عدم بروزشدن بعضی از کارخانجات موجب تعطیلی آنها  شده است مذاکراتی را با شرکت های چینی فرانسوی به عمل  آورده ایم تا نسبت به بروز نمودن تجهیزات این شرکت اقدام کنند.

قنواتی ، با بیان اینکه این شرکت هیچگونه مشکل فروش و بدهی به  سازمانهای خدماتی و دولتی ندارد گفت : ضمن پرداخت به موقع حقوق کارگران ، رفاهیات لازم را نیز برای آنها فراهم کرده ایم ./

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.