حجت الاسلام سید جواد حیدری طبا روز چهارشنبه به مناسبت هفته عفاف و حجاب که از 18 تا 24 تیرماه نامگذاری شده است در گفت و گو با ایرنا افزود: دشمن می کوشد از نفوذ اسلام و ارزش های آن مثل عفاف و حجاب در کشورهای غیر اسلامی جلوگیری کرده و با برنامه های مستهجن و غیر اخلاقی کانون خانواده که حجاب نماد ملی و مذهبی ما در آن کانون است را از بین برد.
وی با بیان این که رضاخان در دوران حکومتش تلاش کرد نسخه دیکته شده استعماری انگلیس یعنی بی حجابی را در کشور ترویج کند تصریح کرد: زنان عفیف و محجبه با حضور در مسجد گوهرشاد و سخنرانی آیت الله محمد تقی بهلول اعتراض خود را اعلام داشته و مزدوران رضاخان مردم را به خاک و خون کشیدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: زنان ایران با پاسداشت حریم و کانون خانواده در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی با رعایت حجاب اسلامی در طول سال های متمادی درخشیده اند.
حیدری طبا افزود: برخلاف آن که دشمنان اسلام حجاب را مانع پیشرفت و ترقی جامعه می دانند اسلام حجاب را سنگر مستحکم برای حفاظت از ارزش های والای زن مسلمان تلقی می کند.
وی خاطر نشان کرد: باید مراقب بود چرا که دشمن از هر غفلتی استفاده کرده و نقش شوم خود را با تبلیغات گسترده، جنگ نرم، استفاده از فضای مجازی و شبهه افکنی جهت آسیب رساندن به حریم خانواده پیاده می کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان افزود: برای خنثی کردن نقشه های دشمن تلاش شده با برگزاری جلسه ها، کلاس های آموزشی، سخنرانی های مذهبی و برگزاری همایش های عفاف و حجاب نسبت به بالا بردن سطح آگاهی قشرهای مختلف جامعه با ترفندهای دشمن مقابله شود.
حیدری طبا ابراز کرد: امروز بر همه متولیان امور فرهنگی، فرهیختگان، فرهنگیان و خانواده های متدین است که هم چون دوران رضاخان در برابر توطئه های فرهنگی دشمن ایستادگی کرده و از آرمان های بزرگ اسلام به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.