*** یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع، ابزار، ماشین آلات و تولیدات فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی با حضور 117 مشارکت کننده در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.
نمایشگاه این دوره با حضور نمایندگانی از استان های تهران، اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و یزد در 9 هزار و 500 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود.
همچنین نمایندگان فروش محصولات کشورهای آلمان، ژاپن، ایتالیا و ترکیه در این دوره حضور دارند.
این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 روزهای مذکور میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است. همچنین به منظور بازدید متخصصان ساعت 9 تا 12 روز جمعه 23 تیر ماه در نظر گرفته شده است.

*** مراسم بمناسبت روز فرهنگ پهلوانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر مسئولان استانی در سالن همایش موسسه علی ابن ابیطالب برگزار می شود.
تعیین 17 شوال به عنوان «روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای» مصوبه آیین نامه 621 شورای فرهنگ عمومی با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
این روز به مناسبت سالروز نبرد پهلوانانه امام علی (ع) با عمرو ابن عبدود در جنگ خندق در متن تقویم رسمی کشور درج شده است.

*** برگزاری مسابقه بین دو تیم 'توکا فولاد' و ' نامی نو' از مرحله رفت مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آقایان استان اصفهان با حضور دو بازیکن ملی پوش و المپیکی ( نوشاد عالمیان و افشین نوروزی ) در خانه تنیس روی میز استان اصفهان برگزار می شود.

*** نشست خبری بمناسبت برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان در محل سالن کنفرانس مجتمع مطبوعاتی اصفهان تشکیل می شود.
زمان برگزاری دهمین جشنواره مطلبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان 17 مرداد 'روز خبرنگار' اعلام شده است.
17 مرداد سال 1377، ' محمود صارمی ' خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.
به گفته دبیر این جشنواره، ایجاد همدلی و همزبانی بین اهالی مطبوعات و مسئولین استانی، ارتقای محتوا، کیفیت کار و پیشرفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود مطبوعات، شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان و تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی را از جمله اهداف این جشنواره است.

*** کنفرانس مطبوعاتی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان بمنظور تشریح و توضیح فرآیند پذیرش این حوزه در سال تحصیلی جدید در سالن کنفرانس این مرکز تشکیل می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.