به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف ، حجاب اسلامی را تجلی زیبایی های معنوی زن برشمرد و تصریح کرد: بدون شک حجاب دینی ، زن را از آفت ها و بیماری ها حفظ می کند.
وی با اشاره به این که نگاه غرب به زنان، نگاهی ابزاری است افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی بتوانیم در مقابل تهدیدها و هجمه های فرهنگی از سوی دشمنان انقلاب و نظام بایستیم.
معینی نژاد اظهار کرد: عفاف و حجاب به عنوان یک شاخص مهم در سلامت و پاکی جامعه موثر است و بستر لازم را برای تربیت صحیح نسل امروز و فردای جامعه فراهم می کند.
وی عفاف و حجاب را یکی از راه های مهم حفظ و تحکیم بنیان خانواده برشمرد و افزود: خانواده مهم ترین متولی در جهت ترویج این فرهنگ است.
بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. در این روز دژخیمان رضاشاه پهلوی مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.