به گزارش ایرنا، عباس نیکونیا روز شنبه در دیدار کارگزاران حج 96 کاشان با آیت الله عبدالبنی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهارکرد: 35 نفر نیز به عنوان عوامل پشتیبانی، این زائران را همراهی خواهند کرد.
وی بیان این که این عده در قالب 7 کاروان راهی سرزمین وحی خواهند شد، افزود: نخستین کاروان حجاج کاشانی بیست و سوم مرداد آینده به عربستان اعزام می شوند.
وی یادآور شد: امسال مراسم بزرگداشت هفته حج با حضور حجاج و مدیران کاروان ها در مصلی بقیه الاعظم (عج) محل برگزاری نماز جمعه برگزار می شود.
عضو شورای عالی حج و زیارت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه گذشته، از اعزام نخستین گروه کاروان ها به حج تمتع در نهم مرداد 96 امسال خبر داده بود.
سیدرضا صالحی امیری گفته بود مردم عزیز ایران اسلامی مطمئن باشند که امنیت حجاج، کرامت و عزت آنها اولویت اول دولت و نظام است، از این رو در همه اجزای نظام اتفاق نظر وجود دارد.
وی تصریح کرده بود: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شاهد برگزاری حج با عزت و کرامت باشیم.با بیان اینکه اکنون گروه های مختلف پزشکی و پشتیبانی و گروه های هواپیمایی در مکه و مدینه برای هماهنگی لازم مستقر شده اند.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.