به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان مهران شنتیایی اظهار داشت: هم اکنون مجموعه روغن نباتی ناز برای انبارداری و مقدار بسیار محدودی تولید استفاده می شود و فقط ۲۳ نفر در این کارخانه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این تولید این کارخانه متوقف شده است، گفت: با توجه به شکایت و اعتراض مردمی درسنوات گذشته در خصوص مزاحمت زیست محیطی شرکت روغن نباتی ناز و انتشار بوی نامطبوع در هوای شهر و با پیگیری های اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، موضوع آلودگی این کارخانه رفع شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان افزود: شهریور سال ۱۳۹۳ وضعیت زیست محیطی این کارخانه به مراجع قضایی گزارش و با پیگیری های مستمر و پایش شبانه روزی و مساعدت و پیگیری مراجع قضایی بخش های آلاینده این واحد با تعهد رسمی مسئولان کارخانه تعطیل و در ادامه خطوط تولید واحد به تدریج به کارخانه روغن نباتی گلبهار واقع در فاصله ۱۰ کیلومتری میمه منتقل شد.

وی گفت: در شرایط کنونی فقط روزانه حدود ۲۵ تن روغن گیاهی از کارخانه گلبهار به منظورصمغ گیری و بی رنگ سازی به شرکت روغن نباتی ناز واقع در خیابان امام خمینی، انتقال می یابد و با تانکر برای بسته بندی به شرکت گلبهار منتقل می شود که همین بخش هم باید به طور کامل تعطیل شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695523
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.