*** وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان،به منظور حضور و سخنرانی در آیین پایانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اصفهان سفر می کند.
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، بازدید از پروژه سالن اجلاس شهید کشوری و نیز حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به اصفهان است.

*** آیین پایانی سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در سالن اجتماعات کوثر اصفهان برگزار می شود.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روز جمعه گذشته با پخش فیلم ها و آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش در آمد.
فیلم های این جشنواره در پنج سالن سینمایی شامل سالن‌های شماره ١، ٢ و ‏‏٣ پردیس سینمایی چهارباغ و ٢ سالن سینما فلسطین و سینما سپاهان اکران می‌ شود.
دوبله همزمان توسط صداپیشگان، حضور 88 میهمان از 44 کشور خارجی، ارائه بلیت با تخفیف مناسب به مردم، دعوت از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره، برگزاری کارگاه های تخصصی فیلم نامه نویسی، فیلم سازی و پویانمایی و برگزاری نکوداشت عباس کیارستمی، رسول صدرعاملی و مرضیه محبوب از جمله ویژگی ها و برنامه های امسال جشنواره است.

*** مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امدادگر و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ( سیدرضا نیری ) در حسینیه حضرت جواد الائمه برگزار می شود.
سید رضا نیری از افراد انقلابی و مورد وثوق امام خمینی (ره) و رهبری، سرپرست پیشین کمیته امداد و بنیانگذار مجمع خیرین سلامت و موسسه خیریه عترت فاطمی (حمایت از 5 هزار یتیم سادات ) بود.

*** مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن نگین نقش جهان واقع در سپاهانشهر برپا می شود.
دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است.

*** آیین اختتامیه نخستین جشنوراه داستان روح الله و کارگاه آموزشی استاد عزتی پاک در نگارستان امام خمینی اصفهان برگزار می شود.
این رویداد ادبی با همکاری مجموعه ادبی قلمستان و با مشارکت شهرداری اصفهان برگزار شد.
داستان های ارسالی به این جشنواره در سه بخش داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و داستان کودک و نوجوان ارائه شدند.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.