حسن خدابخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم شرایط به نسبت پایدار در استان اصفهان تا 2 روز آینده است.
وی افزود: بر این اساس، آسمان در بیشتر نقاط استان اصفهان بصورت صاف و در بعداز ظهرها قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
خدابخش با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، افزود: شرایط برای افزایش ابر در نیمه شمالی استان مهیاست و در مناطق شرقی و شمال شرقی استان هم وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی گفت: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات در روز گذشته به 37 درجه سانتیگراد و امروز (چهارشنبه) در خُنک ترین ساعات به 22 درجه سانتیگراد رسید.
خدابخش از آران و بیدگل و کاشان با 42 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 10 درجه سانتیگراد بعنوان خُنک ترین نقطه استان اصفهان نامبرد.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه ( فردا )، هوای صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و برای روز جمعه، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی کرد.
ت 7150 / 2093 ** خبرنگار: علی نعمانی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.