*** جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران بخش مرکزی با حضور فرماندار اصفهان در محل سالن اجتماعات اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی تشکیل می شود.

*** جلسه کمیته بزرگداشت مناسبت های حوزه بانوان شهرستان با با حضور فرماندار اصفهان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل می شود.

*** ارکستر ملی جمهوری آذربایجان بمناسبت هفته فرهنگی جمهوری آذربایجان در اصفهان با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری آذربایجان در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان به اجرا می پردازد.
وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان به همراه هیأتی متشکل از 60 هنرمند برجسته این کشور روز یکشنبه 11 تیرماه وارد تهران شد و به مدت 6 روز به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایران حضور دارند و با مقامات و شخصیت‌ های برجسته کشورمان ملاقات می‌کند.
دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، رییس کتابخانه ملی و بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی اصفهان و اردبیل، از برنامه‌های سفر این هیأت فرهنگی به کشورمان است.
این رویداد فرهنگی با هدف شناخت و درک مشترک دو ملت از یکدیگر به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و نهادهای ذیربط کشورمان، برگزار می‌شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 2093 ** خبرنگار: هُدا استکی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.