**رسول زرگرپور استاندار اصفهان گفت: سال گذشته چهار هزار و 877 نفر از جمله 40زن در استان در رابطه با قاچاق کالا در قالب 9 باند دستگیر شدند.

**سید مهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان اصفهان گفت: صلح و سازش در استان رو به گسترش است و وضعیت اصفهان در این زمینه سال به سال بهتر می شود.

**رسول زرگر پور استاندار اصفهان گفت: سرمایه گذار قطعه سوم کنارگذر شرق اصفهان با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد ریال مشخص شد.

**غلامرضا اصغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: سطح پوشش تخت بیمارستانی در این استان با پنج میلیون نفر جمعیت، 1.2 در هزار است در حالی که میانگین کشوری این شاخص، 1.7 در هزار است.

**فریدون اله یاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: طرح سرمایه گذاری دهکده گردشگری گلستان کوه خوانسار در دست اجراست و بزودی از این طرح بهره برداری خواهد شد.

** حجت الله علی عسگریان کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: مردم در ساعت های شدت تابش نور آفتاب در معرض نور خورشید قرار نگیرند.

**گروهی از تجار و بازرگانان عمانی بمنظور آشنایی با ظرفیت‌ها و محصول های شرکت‌های دانش‌ بنیان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید و با مدیران این شرکت ها، رایزنی کردند.

** میزبانی چهاردهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به دانشگاه اصفهان رسید.

**مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین المللی باید در شهر بین المللی برگزار شود و امروز اصفهان نیز شهر بین المللی ایران محسوب می شود.

** محمدصادق حاجیان، رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان در باره بزرگنمایی خبر وقوع آتش سوزی در پالایشگاه اصفهان و ادعای مصدوم شدن یکصد نفر از کارکنان این شرکت، توضیحاتی را ارائه کرد.

**علیرضا رضا داد دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان، تفکیک فیلم های بخش کودک و نوجوان این رویداد فرهنگی، هنری را مثبت و موثر ارزیابی و در راستای توجه به مخاطب کرد.

**سیدمحمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای انتخاب رشته محل های اعلام شده در سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه (آزمون) اقدام کنند.


گ/6994 / 6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.