الف: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** خودنمایی کمبود منابع آبی در اصفهان از جمله اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود.به گفته رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در اصفهان، قاطعانه می توان گفت که از نقطه سر به سر در مرحله‌ پایین‌تر قرار گرفته‌ایم و کمبود منابع آب در این استان بطور جدی خودنمایی می‌کند.
*** غرق شدن نوجوان 17 ساله در سد خمیران تیران دیگر خبر محلی مورد توجه بود. این نوجوان 17 ساله جمعه گذشته در آب های پشت سد خمیران در شهرستان تیران جان خود را از دست داد.
*** تابش‌های فرابنفش اصفهان در مرز بحران از جمله اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. به گفته عزتیان مسؤول مرکز ازون سنجی استان اصفهان، در فصل تابستان، اصفهان بالاترین مقادیر تابش خورشید را دریافت می‌کند به همین دلیل میزان اشعه فرا بنفش در این شهر بر اساس شاخص‌ها میان 9 و 10 قرار می‌گیرد. میانگین بلند مدت شاخص‌های اشعه فرابنفش نشان می‌دهد میزان دریافت این اشعه در شهر اصفهان بالاست که این امر بدلیل قرار گرفتن در مرکز گرم و خشک و مجاورت با کویر، امری بدیهی است.

ب: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** پرواز نکردن هواپیماهای ایرانی به سمت نجف از مهمترین اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. به گزارش برخی منابع خبری، بدلیل بالا رفتن نرخ عوارض در فرودگاه نجف، همه پروازهای شرکت های ایران به مقصد نجف متوقف شده و این شرکت ها، فرودگاه بغداد را بعنوان مقصد خود انتخاب کرده اند.
*** توزیع کارت آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها از روز یکشنبه نیز دیگر خبر سراسری مورد توجه بود. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون سراسری سال 96 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در فاصله زمانی 11 تا 14 تیر خبر داد.
***پیوستن حاج صفی به تیم پانیونیوس دیگر خبر مورد توجه بود. احسان حاج صفی ملی پوش فوتبال ایران برای عقد قرارداد با باشگاه پانیونیوس یونان وارد شهر آتن شد و با عقد قرارداد به این تیم پیوست.
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
گ/3011/ 6027 خبرنگار: آسیه معینی* شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.