به گزارش ایرنا، زحل رضوی روز یکشنبه در نشست خبری فیلم 'امین و اکوان' در اصفهان گفت: گاهی اوقات تغییر یک مدیر موجب وقفه 3-4 ساله در تولید یک اثر می شود و گاهی هم از صفر تا صد کار باید تغییر پیدا کند.
وی با اشاره به ضرورت توجه به نگاه مخاطب افزود: گاهی سیستم رسانه ای ما مسیری را دنبال می کند در حالی که مخاطب مسیر دیگری را در پیش گرفته است.
این کارگردان با اشاره به گسترش فضای مجازی و رسانه های متعدد افزود: امروز مخاطب منتظر ما نمی نشیند و اگر محتوای لازم را بدست نیاورد بطور قطع از طُرق دیگر بدنبال کسب نیاز خود خواهد رفت.
کارگردان پویانمایی'امین و اکوان' با بیان اینکه این فیلم با بودجه خصوصی تهیه شده است، افزود: دولت ها می توانند پس از تولید، نقش حمایتی ویژه ای داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: کاهش بودجه موجب می شود کیفیت آثار تولید شده پایین بیاید.
رضوی گفت: انتخاب تکنیک ها می تواند از زمین تا آسمان در تولید یک تاثیرگذار باشد.
وی با نقش قصه در تولید اثر فاخر اشاره کرد و افزود: اگر قصه خوب نباشد، تکنیک هر چه قدر هم که بالا باشد نمی تواند نتیجه لازم را بیافریند.
همچنین مهدی صفارپور تهیه کننده این اثر نیز در این نشست گفت: امروز برخی ممیزی ها موجب شده است انیماتورهای ما فقط بدنبال تصویرگری کتب درسی بروند لذا باید فرصت های بیشتری برای خلق آثار هنری در اختیار انیماتورها قرار گیرد.
پویانمایی 'امین و اکوان'، روز گذشته در بخش پویا نمایی سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان در سینما چهارباغ این شهر به نمایش درآمد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه خواهد داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش کودک و نوجوان به نمایش درخواهد آمد.
6027/7134/ت
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.