به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم در حسینیه انقلاب اسلامی این شهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر اظهار کرد: انواع شرارت ها و فتنه ها را در آن دهه خاص و شرایط حساس شاهد بودیم.
امام جمعه سمیرم با بیان اینکه در دهه مظلوم شصت هزاران نفر در غبار فتنه شهید و جانباز شدند اظهار کرد: از گروهک هایی مثل مجاهدین و کمله گرفته تا حتی ملی گراها و نهضت آزادی گاهی با این حرکت ها همراهی می کردند و امروز نیز به بهانه زدن یک شخص ابراز خرسندی می کنند.
حجت الاسلام رجایی پور در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته سمیرم به سه اقدام تند طرف آمریکایی در نقض صریح برجام و ادامه دشمنی با ایرانیان اشاره کرد و گفت: اولین کار خبیثانه امریکایی ها تصویب قانون جامع تحریم ها در سنا بود.
به گفته این مسئول، اقدام دوم نهایی کردن منع ورود اتباع شش کشور از جمله ایران به خاک ایالات متحده و ایجاد محدودیت برای آنها بود.
امام جمعه سمیرم سومین اقدام طرف آمریکایی را مصادره بنیاد علوی عنوان کرد و افزود: هر سه این اقدام ها نقض قطعی برجام است که در سه هفته اخیر به انجام و تصویب رسید.
وی تاکید کرد: فرد یا افرادی هم که بگویند این ها نقض برجام نیست خائن به ملت، انقلاب و نظام هستند و باید در عقلانیت آنها شک و تردید کرد.
خطیب جمعه سمیرم نقش اروپایی ها را در این بین عروسک خیمه شب بازی آمریکایی ها دانست و تصریح کرد: اروپا نیز سپاه مقتدر ما را تهدید و تحریم می کند و این نشان می دهد فتنه ای دیگر در کار است.
حجت الاسلام رجایی پور خاطر نشان کردک دشمنان روی اقتصاد و مسائل اقتصادی دست گذاشته اند و رهبری نیز اقتصاد مقاومتی را مقابل آنها و ما قرار دادند.
وی با یادآوری واکنش قاطع مسئولان در برابر طرف امریکایی و اقدام عملی در بخش اقتصاد تاکید کرد: اگر این کار انجام گیرد شک نکنید لحن طرف غربی ملایم و نرم تر خواهد شد و عقب خواهد نشست.
امام جمعه سمیرم اشاره کوتاهی نیز به مشکلات شهر و شهرستان سمیرم داشت و اذعان کرد: سال ها از خدمات انقلاب در جای جای این کشور می گذرد اما این شهرستان با وجود این همه نعمت و ظرفیت خدادادی از بسیاری از امکانات و زیرساخت ها بی بهره است.
وی از مردم این خطّه خواست مطالبه گر باشند و از دعواهای سیاسی و محلی دوری کنند تا شهری آباد و در شأن خودشان داشته باشند.
ت/7147 خبرنگار: افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.