به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین بهشتی نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 یار ایشان در مسجد امام سجاد (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از امام خمینی (ره) با درایت و تیزبینی توطئه های مختلف را خنثی کردند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همانطور که ریزش هایی داشته است، رویش های بسیاری در بین افراد و نهادهای انقلابی همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج داشته است که ذخایر ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند.
این استاد حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فراگیری بسیج در اقشار مختلف جامعه، افزود: بهره گیری از ظرفیت هیات های اندیشه ورز و بصیرت افزایی توسط بسیج می تواند نقش بسزایی در بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر حوادث مختلف داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران هم ظرفیت بالقوه و هم ظرفیت بالفعل برای رویش های جریان مومن متدین انقلابی دارد.
این کارشناس دینی با اشاره به ویژگی های بارز شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی شهادت را نه تنها وسیله برای تحقق آرمانهای الهی بلکه هدف و مقصود اصلی می دانستند.
وی به نقش شهید بهشتی در تدوین قانون اساسی اشاره کرد و ادامه داد: ایشان تلاش های بسیاری در دفاع ازاصل ولایت فقیه در قانون اساسی داشتند و با مستندات دینی و عقلی در برابر لیبرالها ایستادگی کردند.
حجت الاسلام بهشتی نژاد اظهار کرد: شهید بهشتی در سالهای پس از انقلاب در معرض شدیدترین تهمت ها و دروغ ها قرار گرفت ولی حتی در برابر مخالفین و کسانی که به وی تهمت می زدند با آغوش باز، روی گشاده و اخلاق اسلامی رفتار می کرد.
وی با اشاره به ترور بیش از 17 هزار ایرانی توسط تروریست ها، گفت: انقلاب اسلامی تا کنون به برکت خون شهدا زنده و پاینده نگه داشته شده است.
وی با اشاره به نامگذاری ششم تا 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، افزود: سوء قصد به رهبر معظم انقلاب، شهادت شهید بهشتی و 72 یار ایشان، ترور شهید صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت و حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران توسط ناو آمریکایی نمونه هایی گوشه ای از جنایات های ایادی استکبار جهانی در این هفته است.
در این مراسم از خانواده های شهیدان بهشتی، بهشتی نژاد و اژه ای از شهدای ترور تجلیل شد.
هفتم تیرماه سالروز بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 یار ایشان است./7134/ خبرنگار: محمد کامران ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.