شب‌گذشته اصفهان میزبان کودکان و نوجوانانی بود که‌ آمده بودند تا در افتتاحیه جشن بزرگ پروانه‌ها در باغ نور این شهر ‌ شرکت کنند.در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که افتتاحیه‌ای بدون سخنران داشت .

به گزارش ایلنا دعوت از خاله شادونه و گروهش و  اجرای سرود خانه مادربزرگه توسط کودکان و نوجوانانی که به تازگی از بیماری سرطان رها شده‌اند و نورافشانی و پرواز بادکنک‌ها از جمله برنامه های  این مراسم  بود که نشان می‌داد بچه‌ها در این جشنواره در اولویت قرار گرفته‌اند.

دعوت از دوبلورهای پویانمایی‌ و فیلم‌های خاطره‌انگیز سال‌های اخیر هم از جمله برنامه‌های دیگر  این مراسم بود.دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان   در باره  اهداف این جشنواره گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا خانواده‌ها به  همراه فرزندانشان به  تماشای فیلم کودک  و نوجوان  بنشینند .

رضاداد با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در اصفهان و در جمع پرشور کودکان و نوجوانان اظهار کرد: دوباره به هم قول می‌دهیم این جشنواره سال‌های سال در اصفهان باقی  بماند و هر سال باشکوه‌تر از قبل برگزار شود تا بتوانیم در کنار هم سینمایی برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

  سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  تا 15 تیرماه در اصفهان ادامه دارد  و سالن‌های شماره  ١، ٢ و ‏‏٣ پردیس سینمایی چهارباغ، ٢ سالن سینما فلسطین و سینما سپاهان ٥ سالنى هستند که ‏فیلم‌های جشنواره در آن‌ها به اکران درمی‌آیند و هر کدام در 3 سانس فیلم نمایش می‌دهند که ‏در صورت لزوم یک سانس فوق‌العاده دیگر هم اضافه خواهد شد.‏/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.