رضا آقایی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: استخر سرپوشیده چادگان از سال 90 بدلیل مشکلات اعتباری با 55 درصد پیشرفت فیزیکی بصورت نیمه کاره رها شده بود که با پیگیری انجام شده و تخصیص اعتبار، ادامه کار آن آغاز شد.
وی افزود: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و رییس اداره فنی مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین فرماندار چادگان، ساخت تنها استخر سرپوشده چادگان پس از گذشت هفت سال وقفه آغاز شد.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی استخر سرپوشیده چادگان از سال 88 آغاز شد، تصریح کرد: این استخر یکی از دغدغه های جوانان علاقه مند به شنا در این شهرستان است.
آقایی گفت: تکمیل این استخر به 15 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز دارد که انتظار می رود با تخصیص اعتبارات استانی و محلی، این پروژه به بهره برداری برسد تا جوانان مجبور به شنا در حاشیه رودخانه زاینده نشوند.
وی خاطرنشان کرد: جوانان علاقه مند به شنا مسافت 30 کیلومتری را به شهرستان همجوار با خطرات جاده ای طی می کردند تا از استخر شنا استفاده کنند که با راه اندازی استخر چادگان از تردد این جوانان به شهرستان همجوار کاسته می شود .
رئیس اداره ورزش و جوانان چادگان گفت: ادامه ساخت استخر سرپوشیده چادگان بصورت مشارکتی با شرکت توسعه عمران چادگان و اداره کل ورزش و جوانان و با نظارت واحد فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان صورت می گیرد.
وی افزود: در طرح و نقشه استخر، قسمت اداری٬ سونا و جکوزی با کمترین هزینه بصورت استاندارد اصلاح شد و مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت .
آقائی از مردم و ورزشکاران شهرستان چادگان بدلیل وقفه در ساخت این استخر عذرخواهی و اظهار امیدواری کرد که با حمایت فرماندار، ورزشکاران، خیران و مسئولان شهرستانی و استانی٬ این استخر تا سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهرستان چادگان با 35 هزار تن جمعیت در 110 کیلومتری غرب اصفهان است.
ت/ع/7131/3011 /6027 تنظیم کننده: آسیه معینی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.