به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به ممانعت از فعالیت عکاسان خبری برای پوشش تصویری نماز عید فطر دراصفهان افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار کننده مناسبت های ملی و مذهبی است که کمترین هماهنگی با مدیریت استان دارد و بر خلاف اینکه اسم شورا دارد اما تنها یک نفر در این زمینه تصمیم می‌گیرد.
وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که مسئولیت برگزاری این برنامه‌ها را دارد کمترین هماهنگی را با مدیریت استان دارد و ادعا می‌کند که هماهنگی را با دفتر امام جمعه انجام می‌دهد.
زرگرپور گفت: ممانعت از ورود عکاسان خبری به مراسم نماز عید فطر اتفاق خوبی نبود.
وی گفت: با توجه به اینکه مصلی در حوزه مدیریت استانداری است به مسئولان مصلی توصیه می‌کنم که جایگاه ویژه‌ای را برای عکاسان خبری و خبرنگاران در مصلی در نظر بگیرند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه پوشش خبری اینگونه برنامه‌ها و انتشار وانعکاس اخبار در سطح ملی و بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: اخبار اصفهان و تهران به عنوان 2 مرکز ملی از طریق رسانه‌های بیگانه و مطبوعات بین المللی رصد می‌شود و از هرگونه حرکتی که مانع این انعکاس می‌شود باید جلوگیری کرد.
به گزارش ایرنا، در روز برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی اصفهان از حضور عکاسان خبری استان برای پوشش این برنامه ممانعت شده بود که این موضوع سبب اعتراض عکاسان خبری اصفهان شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.