فرزاد دادخواه روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 60 گروه راهدار در جاده های استان مستقر شده اند و به مسافران خدمات رسانی می کنند که خدمات آن ها از روز گذشته آغاز و تا فردا صبح ادامه دارد.
وی بیان کرد: در طرح تعطیلات عید فطر پلیس راه، اورژانس 115 و هلال احمر با راهداری همکاری دارند و در گروه های راهداری مستقر شده اند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به افزایش تردد در جاده های استان در روزهای اخیر گفت: از روز گذشته تاکنون جاده های تیران به داران و چادگان، شهرکرد اصفهان و نایین بیشترین تردد ها را داشته اند و ترافیک سنگین و روانی در این جاده ها وجود دارد که پیش بینی می شود ترافیک این جاده ها از عصر امروز سنگین تر شود.
وی با اشاره به تلاش برای کاهش میزان تصادفات در این 2 روز افزود: کنترل جاده ها توسط نیروهای راهداری و پلیس راه انجام می شود و لازم است مردم نیز با ماموران پلیس راه و راهداری همکاری کنند و زمان بازگشت خود از سفر را به ساعات پایانی امروز نسپارند.
وی با اشاره به آغاز دور اول سفرهای تابستانی گفت: نیروهای راهداری و پلیس راه و اورژانس برای خدمات رسانی به مسافران طرح تابستانی تا پایان تیرماه و در مرحله دوم تا پایان شهریورماه آماده باش هستند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه است .
7131/ 6022 خبرنگار اکبر مهدیزاده - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.