به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر سمیرم در زمین مصلای این شهرستان اظهار کرد: ادامه این ددمنشی به بهانه های مختلف نقض برجام است و همه مسئولان در دولت، مجلس و مسئولان برجام باید در برابر این بدخواهی غربی ها واکنش نشان دهند.
وی خاطر نشان کرد: دشمن همیشه بد ملت ما و حکومت اسلامی رامی خواهد و طبیعی است که دشمنی کند بنابراین باید جلوی او ایستاد و مکحم و جدی پاسخش را داد.
وی در بخش دیگر سخنانش اقتصاد سمیرم را وابسته به کشاورزی دانست و افزود: با توجه به خشکسالی، تحریم و رکود از کشاورزان به عنوان قشر تولید کننده کشور حمایت جدی شود.
خطیب نماز عید فطر سمیرم ادامه داد: وابستگی 95 درصدی مردم این خطه به بخش کشاورزی نشان از اهمیت دوچندان و معیشیتی این بخش در کار و زندگی مردم دارد پس توجه به آن نیز باید دو چندان باشد.
حجت الاسلام رجائی پور تصریح کرد: امروز جوانان ما با مشکل سخت گیری والدین در بحث ازدواج روبرو بوده و مهریه های سنگین در کنار بیکاری و عدم تامین مسکن باعث دوری جوانان از این سنت اسلامی شده است.
وی تصریح کرد: همه باید برای سهولت ازدواج جوانان در مملکت اسلامی بکوشند بویژه اینکه سن ازدواج هم در میان مردان و هم بانوان بالا رفته و این یک زنگ خطر برای کشور است.
بر این اساس، ایستگاه صلواتی و نمایشگاه فطرانه ای به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور و ایستگاه سلامت توسط جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم در محل برپایی نماز عید فطر این شهر برپا شده بود.
ت/7147 - خبرنگار: افشاری- انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.