به گزارش ایرنا مردم خداجو و ولایتمدار نایین، پس از یک ماه میهمانی پروردگار و روزه داری، در صفوف به هم پیوسته، نماز عید سعید فطر را با شکوه خاصی در صحن امام زاده سلطان سید علی (ع) به امامت حجت الاسلام سجادی اقامه کردند.
امام جمعه نایین در خطبه های نماز گفت: مسلمانان جهان پس از یک ماه روزه داری و بندگی در صفوفی به هم فشرده و همدل و همراه به نماز ایستاده و وحدت اسلامی را به نمایش می گذارند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علی سجادی عید فطر را عید سعید اسلامی ، خدایی و جشن ملی اعلام و اضافه کرد: روزه داری و عبادت در درگاه خداوند و شب زنده داری در ایام لیالی قدر به معنای آن است که پاک باشیم و پاک زندگی کنیم و مال و جان ما پاک باشد.
امام جمعه نایین ،حضور سرافرازانه ملت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را تلاش مجاهدانه دانست و افزود: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس ، زنده بودن و ایستادگی ملی درخصوص یکی از مهمترین مسائل جهان و تاریخ اسلام را ثابت کرد.
سخنران نماز عید فطر عباسعلی پور بافرانی نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی بود که گزارشی از فعالیتهای انجام شده نایین وخور را به مردم اریه نمود.
همچنین در دیگر شهرهای نایین، انارک ،بافران،محمدیه وروستا ها نیز نمازعید سعید فطر در حسینیه ها، مساجد با حضور گسترده مردم این شهرها برگزار شد.
شهرستان نایین با بیشاز 39هزار نفر جمعیت در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136 ** فرزانیان ** انشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.