به گزارش روز یکشنبه ایرنا مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در مراسم واگذاری ساختمان (بهداری سابق شرکت فولاد مبارکه) برای احداث خانه سالمندان به اداره بهزیستی شهرستان مبارکه گفت: امروز گام بزرگی برای ارتقا رفاه اجتماعی برای سالمندان شهرستان مبارکه بر داشته شد.
سعید صادقی با بیان اینکه 13 هزار و 673 نفر در شهرستان مبارکه سن بالای 60 سال دارند اظهار کرد:پیشنهاد می شود به منظور ارتقای کمی و کیفی سطح ارائه خدمات به این گروه از جامعه هدف، موسسه شبانه روزی خیران در مبارکه در حوزه سالمندی تشکیل شود.
وی همچنین با توجه به وجود مراکز مراقبت در منزل سالمندان دراین شهرستان گفت: لازم است بنیاد فرزانگان دراین شهرستان راه اندازی شود تا بتوانیم در زمینه های مختلف آموزش های لازم را به سالمندان ارائه دهیم.
مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه هم در این مراسم گفت: برنامه امروز در راستای کارهای خیر و مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه و همگرایی صنعت با جامعه انجام شد.
بهرام سبحانی گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت حدود پنج هزار و 700 متر مربع با 2 هزار متر مربع زیربنا،جهت احداث محلی برای نگه داری سالمندان در اختیار بهزیستی قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: فولاد مبارکه با سرمایه گذاری در راستای اشتغال زایی در منطقه سنگان خراسان رضوی، کارخانه ای به منظور مسئولیت اجتماعی و تحقق شعار « پیشگیری بهتر از درمان است» احداث کرده است.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: این اقدام شرکت فولاد مبارکه یکی از کارهای خیر و خداپسندانه در تاریخ این شرکت است.
زهرا سعیدی با بیان اینکه طبق بررسی های انجام شده تا 20 سال آینده، 15 درصد جمعیت کشور سالمند می شوند ، افزود: هدف ما در این زمینه رفع مشکلات و چالش های استانی وکشوری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، ساختمان (بهداری سابق شرکت فولاد مبارکه) برای احداث خانه سالمندان به اداره بهزیستی شهرستان مبارکه واگذار شد.
شهرستان مبارکه با 143 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.