فیلم قهرمانان کوچک با موضوع کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه سینمای ایران سی ‌اُمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافته است و به احتمال زیاد تابستان امسال اکران عمومی می شود.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز شنبه به ایرنا گفت: بر اساس توافق انجام شده بین عوامل فیلم سینمایی قهرمانان کوچک و خیران و مدیران بیمارستان امام حسین(ع) اصفهان مقرر شد که بخشی از درآمد حاصل از اکران عمومی این فیلم به این بیمارستان اختصاص یابد.
دکتر کیانوش جهانپور افزود: این برای نخستین بار است که بخشی از درآمد اکران یک فیلم کودکان و نوجوانان در کشور برای امور خیریه سلامت و بیمارستان کودکان تخصیص می یابد.
وی ادامه داد: بلیط های اکران عمومی این فیلم با شعار ' هر بلیط، یک آجر برای توسعه بیمارستان ' فروخته می شود.
وی با اشاره به مراسم رونمایی از پوستر فیلم قهرمانان کوچک که امروز شنبه در بیمارستان خیریه و تخصصی کودکان امام حسین (ع) اصفهان برگزار شد، گفت: این مراسم با حضور کارگردان فیلم، مسئولان شهر و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، خیران سلامت و کودکان برگزار شد.
فیلم قهرمانان کوچک، نخستین فیلم کمدی - رزمی در حوزه کودکان و نوجوانان است که با نگاهی نو به معضل قاچاق کالا و موضوع حمایت از تولید ملی می پردازد.
برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، شهرام قائدی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب ، رامین ناصر نصیر ، بهنوش بختیاری، ِ یوسف کرمی(قهرمان المپیک در نقش خودش)، بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ایفای نقش می‌کنند.
قهرمانان کوچک برگرفته از نام و یاد پهلوان کوچک ایران شهید سعید طوقانی، پهلوان ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای است.
این فیلم قصه چند کودک را روایت می‌کند که پدرانشان در کارخانه‌ی لوازم‌التحریر کار می‌کنند که به علت واردات بی‌رویه کالای قاچاق این کارخانه در حال تعطیلی و تعدیل نیرو است؛ طی فیلم جریانی ایجاد می‌شود که بچه‌ها با استفاده از ابتکارات توانمندی‌های خود در مبارزه اجتماعی قاچاقچیان را شکست می‌دهند تا کارخانه و تولید ایرانی رونقی دوباره داشته باشد.
مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین (ع) زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سال 91 با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بطور رسمی افتتاح شد. آزمایشگاه و بانک خون، تخت های اطفال، داروخانه، درمانگاه عمومی و تخصصی، دکل ارتباطی و بخش همودیالیز از جمله تجهیزات این مرکز آموزشی است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.