*** نشست خبری مسئولان آموزش و پرورش استان اصفهان با موضوع هدایت تحصیلی، ارائه طرح ها و پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می شود.
راهنمایی تحصیلی؛ کمک کردن به دانش آموزان در انتخاب دروس یا رشته های تحصیلی، آگاهی از مقررات مدرسه، آگاهی از مقررات امتحانی، بر طرف کردن مشکلات درسی و هر مساله و مشکلی است که ممکن است در کلاس درس و یا مدرسه برای دانش آموزان رخ دهد.
*** کنفرانس مطبوعاتی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان درمحل ستاد این شرکت تشکیل می شود.
*** مراسم رونمایی از 'پوستر' تبلیغاتی فیلم سینمایی 'قهرمانان کوچک' در سالن آمفی تاتر بیمارستان امام حسین (ع) برگزار می شود.
فیلم سینمایی ' قهرمانان کوچک ' با هدف فرهنگ سازی حمایت از تولیدات ملی، بهره گیری از طنزپردازان و مورد توجه کودکان و نوجوانان همراه با جاذبه های رزمی، آماده اکران در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان است که بخشی از درآمد حاصل از فروش آن صرف توسعه و ساخت بیمارستان کودکان امام حسین(ع) می شود.
نام قهرمانان کوچک برگرفته از یاد پهلوان کوچک ایران ' شهید سعید طوقانی ' است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.