به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار ' مهدی کلیشادی ' روز جمعه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس شهر تیران افزود: استکبار جهانی با ابزار رسانه ای خود سعی دارد مسلمانان و جوامع بین المللی موضوع فلسطین را فراموش کنند اما ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز و حضور مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس مانع از فراموشی فلسطین و ظلم دولت استکبار و رژیم صهیونیستی شده است.
وی بیان کرد: صهیونیست ها، فلسطین را به سبب اینکه در قلب کشورهای اسلامی قرار دارد و از نظر راهبردی مهم است، برای تحقق اهداف استعماری خود و بر هم زدن اتحاد جهان اسلام برای استقرار رژیم خود انتخاب کردند.
فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج ادامه داد: تاکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بر حذف رژیم صهیونیستی بر اساس یک اسراتیژیک جهانی بود.
وی اضافه کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده از دنیا حذف می شود و اقتدار جهان اسلام در دنیا حاکم خواهد شد.
سردار کلیشادی با اشاره به برنامه ریزی های رژیم صهیونیستی برای خاورمیانه خاطرنشان کرد: منطقه خاورمیانه از جهت اینکه در گلوگاه اقتصادی، مرکز انرژی و منابع اقتصادی و محور اتحاد دولت های استقلال طلب است برای رژیم صهیونیستی و آمریکا بسیار مهم شده و همواره بر عملکرد کشورهای این منطقه نظارت دارد.
فرمانده قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر بسیج اضافه کرد: برنامه ریزی برای انتخاب ولی عهد عربستان و انتخاب رهبران کشورهای عربی از برنامه های رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تغییر در این کشور هاست تا اینکه اتحاد جوامع اسلامی و جوامع عربی تحقق نیابد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف غرب در منطقه خاورمیانه برنامه ریزی گسترده ای انجام داده است، گفت: ایجاد حاکمیت اقتصادی، تسلط بر فعالیت رسانه ای، فعالیت هنری و فرهنگی از برنامه های صهیونیست ها برای دفاع از منافع غرب است که تسلط بر اقتصاد کشورها با انجام فعالیت های مالی و تحریم ها و تسلط بر قیمت نفت انجام می شود.
سردار کلیشادی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با تولید محتوای مبتذل و ضد اسلامی سعی بر تخریب فرهنگ ناب اسلامی دارد و تهیه سند 2030 در این راستا انجام شد اما با هوشیاری از اجرای این سند در کشور جلوگیری شد و باید نسبت به تولیدات ضد اسلامی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی توجه داشته باشیم.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان تیران و کرون در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 2093 * خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.