به گزارش ایرنا، آیت الله ' سید یوسف طباطبایی نژاد ' در نماز جمعه آخرین هفته ماه مبارک رمضان در روز قدس، گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در پاسخ به اقدام های کوردلانه تروریست ها، بسیار عالی عمل کردند.
وی اظهار کرد: شلیک چند موشک از فاصله قریب 700 کیلومتر نشان داد ایران اسلامی آماده دفاع از کیان خود است و دشمن نیز این توان دفاعی را درک کرد.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: این اقدام همچنین نشان داد که اختیار ملت ایران در دست خود او است و در دفاع از خود، مستقل عمل می کند، از کسی دستور نمی گیرد و در اینخصوص به کمک دیگر کشورها نیازی ندارد و امکان و توان دفاع از خود را دارد.
وی خاطر نشان کرد: این شلیک ها همچنین نشان داد که ایران قدرت بازدارندگی بالا و مقابله نظامی با استکبار جهانی و در راس آن رژیم صهیونیستی را دارد.
وی با اشاره به سالروز ترور رهبر معظم انقلاب و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در حزب جمهوری اسلامی، گفت: ایران اسلامی 17 هزار شهید ترور تقدیم کرده است ولی استکبار، ایران را مدافع تروریسم نشان می دهد.
امام جمعه اصفهان افزود: اما شلیک موشک های اخیر به مقر اصلی تروریست ها، حقانیت ایران و عزم ملت ایران در مقابله با تروریسم را نشان داد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: این اقدام ( هدف قراردادن مواضع ترورتیستی های تکفیری در سوریه ) با هماهنگی مقامات بلندپایه کشور و بویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدامی عزتمدارانه بود که تحسین همه عقلای جهان را در پی داشت.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، اقدام های مذبوحانه دشمن در روز 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) را ترقه بازی خطاب کردند، افزود: ایشان در بیان این سخنان به حضرت زینب (س) اقتدا کردند که در برابر دشمن فرمود در حماسه عاشورا جز زیبایی چیزی ندیدم.
آیت الله طباطبایی نژاد همچنین به روز قدس اشاره کرد و افزود: مخالفت امام، رهبر معظم انقلاب، مراجع و ملت ما با رژیم صهیونیستی تنها به خاطر استیلا بر مسجد الاقصی بعنوان اولین قبله جهان اسلام و محل عروج پیامبر اسلام (ص) نیست.
وی ادامه داد: مساله فلسطین، مساله حق و باطل است و امتداد نبرد شمر و امام حسین (ع)، فرعون و موسی (ع)، نمرود و ابراهیم (ع) است.
امام جمعه اصفهان افزود: انگلیس و آمریکا با ایجاد رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام تلاش می کنند این رژیم را بعنوان پایگاهی برای حمله به همه کشورهای اسلامی تبدیل کنند.
وی خاطر نشان کرد: همانطور که غده سرطانی در بدن اگر مداوا نشود، رشد می کند، رژیم صهیونیستی نیز اگر به حال خود رها شود، ماننده غده ای سرطانی، رشد خواهد کرد و امنیت منطقه و کشورهای مسلمان را نیز از بین می برد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: اگر ما در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی مقاومت می کنیم برای دفاع از دین، کشور و خودمان است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اولین راهپیمایی مردم اصفهان به سمت مصلای امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) تاکید داشتند مقصد راهپیمایی های روز قدس محل های برگزاری نماز جمعه باشد.
امام جمعه اصفهان با تجلیل از مردم روزه دار کشور و به ویژه اصفهان گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از روحیه انقلابی ملت ایران است.
/7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.