به گزارش ایرنا، حمیدرضا مومنیان عصر چهارشنبه در حاشیه نشست کمیته برنامه ریزی برنامه توزیع اعتبارهای تملک دارایی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اولویت های صرف این اعتبارها بر اساس اسناد بالادستی در بخش های بهداشت و درمان، آبخیزداری، توسعه و تجهیز واحدهای آموزشی و طرح های روستایی به ویژه آب شرب روستاها است.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه تنش های آبی که در منطقه وجود دارد، بتوان اقدام های خوبی را با بخشی از این اعتبارها ساماندهی کرد.
معاون استاندار اصفهان با بیان این که برای تامین و تخصیص این اعتبارها افزون بر20 نشست با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، خاطرنشان کرد: بر اساس نشست های انجام شده تمام حوزه ‌ها رصد و بررسی شد اما به علت گستردگی حوزه‌ها، طبق اولویت بندی اعتبارها پیگیری و نهایی شده است.
کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نیز در این نشست تاکید کرد: مبنای توزیع بودجه در این سازمان میانگین شاخص های کشوری است.
محمدرضا صالحی گفت: قانون بهره گیری متوازن از امکانات کشور از جمله الزام های مدیرت بودجه و برنامه ‌ریزی است.
وی اظهار کرد: بودجه استان اصفهان به استثنای الزام های ورزشی در سطح شهرستان توزیع شده و به محض طی کردن مرحله های قانونی، بودجه الزام های ورزشی، این بودجه نیز در میان شهرستان‌ های استان توزیع می‌ شود.
وی هم چنین وضعیت بودجه استان اصفهان در سال جاری را خوب بیان کرد و یادآور شد: نباید خود را به بودجه استانی محدود کرده و اولویت کاری خود را نیز باید تکمیل طرح های نیمه تمام قرار دهیم.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.